Freelance en interim marktonderzoek voor bureaus en bedrijven
Copyright © Horizon Marktonderzoek 2013. Alle rechten voorbehouden.
Loopbaan en ervaring
Ik ben een ervaren, all-
2003 -
Na een boeiende periode in de Operations stapte ik in 2003 over naar de business
unit FMCG van TNS NIPO: ik wilde zelf met al die data en klanten aan de slag! In
de jaren die daarop volgden werkte ik voor inspirerende accounts als Unilever, DSM
Food Specialties, Procter & Gamble, SCA en Leaf Holland, en deed ik -
2009 -
In 2009 maakt ik de overstap naar MWM2, een (destijds) klein bureau voor online marktonderzoek.
Daar maakte ik kennis met innovatieve, technology-
2010 -
Nog geen anderhalf jaar later deed zich een prachtige kans voor bij DSM Food Specialties
als manager market insights. Daar deed ik diepgaand inzicht op in de manier waarop
de besluitvorming op strategisch, tactisch en operationeel niveau binnen een corporate
organisatie vorm krijgt, alsook in de rol die de marktonderzoekdiscipline daarin
heeft. Het was een enorm waardevolle ervaring om in een complexe B-
2012 -
Sinds vorig jaar bied ik mijn diensten aan als marktonderzoeker op freelance en interim basis. Sindsdien heb ik verschillende opdrachten uitgevoerd voor o.a. TNS NIPO, MWM2, DataOne, DIO Drogisterijen en OnlineAfspraken.nl.