Freelance en interim marktonderzoek voor bureaus en bedrijven

Copyright © Horizon Marktonderzoek 2013. Alle rechten voorbehouden.

Home Voor bureaus Voor bedrijven Ervaring Contact

Voor marktonderzoekbureaus

Het inzetten van de juiste freelance marktonderzoeker is een belangrijke beslissing, en dus is het essentieel om te kunnen kiezen voor een professional die flexibel en initiatiefrijk is, snel en gemakkelijk integreert op uw afdeling en in staat is om lopende en nieuwe projecten snel en adequaat op te pakken. Jarenlange ervaring aan bureauzijde in verschillende sectoren en met een breed scala aan kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeksmethodologieën stelt mij in staat om uw vaste medewerker conform uw specifieke wensen te vervangen, en met creativiteit en passie voor het vak maximale toegevoegde waarde te creëren. Voor marktonderzoekbureaus ben ik inzetbaar op het volledige onderzoekstraject. Hierbij kunt u denken aan de volgende activiteiten:


* intakegesprekken bij (potentiële) opdrachtgevers

* support bij of het zelfstandig schrijven van onderzoeksvoorstellen

* ontwikkelen van kwalitatieve topic lists en kwantitatieve vragenlijsten

* support bij of het zelfstandig ontwikkelen en schrijven van rapportages

* presenteren van onderzoeksresultaten bij de opdrachtgever

* projectmanagement, (key) accountmanagement

* coaching en training van junior en medior marktonderzoekers

* interim management van uw marktonderzoekafdeling.